Supply Chain Manager

Functie omschrijving :

Onze opdrachtgever biedt steeds meer verschillende diensten aan en heeft daarvoor een aantal strategische partners (nodig) voor het leveren en installeren van de complexe systemen voor deze diensten. Nadat er met deze partners overeenkomsten zijn afgesloten is een intensieve samenwerking essentieel om samen de realisatie van de verschillende projecten in een keer goed te kunnen doen. Als Supply Chain Manager ben jij degene die deze strategische samenwerking inhoud geeft en daarmee zorgt voor tijdige levering van materialen en diensten.

Met een team van 4  medewerkers en specialisten zorg je verder voor het doen van bestellingen, volgen van leveringen, bijhouden van de magazijnposities en het uitleveren van materialen aan monteurs en naar projectlocaties.

Wat ga je doen:

·        Leidinggeven aan 2 logistiek medewerkers, een operationeel inkoper en een coördinator logistiek & magazijn.

·        Zorgen dat alle medewerkers in staat zijn hun werk zo efficiënt mogelijk uit te voeren; verder ontwikkelen van de medewerkers.

·        Relaties met strategische partners onderhouden en uitbouwen.

·        In de afstemming met de partners steeds zorgen voor tijdige levering van systemen en zo efficiënt mogelijke levering.

·        Zorgen voor het op peil houden van magazijnvoorraden en het doen van tijdige bestellingen.

·        Samen met Delivery Management en Technical Operations zorgen voor tijdige beschikbaarheid van assets en andere installatie-onderdelen.

·        Samen met Finance zorgdragen voor tijdige en accurate rapportages van voorraadpositie, bestellingen en forecasts.

·        Continue bijwerken en verbeteren van werkprocessen en de implementatie daarvan in het ERP systeem.

  •  Hierbij werk je met verschillende collega’s binnen Operations (werkvoorbereiders, projectleiders, planners, engineers, monteurs, …)
  • Je onderhoudt relaties met business partner en leveranciers.
  • Je werkt intensief samen met Finance en Digital binnen onze opdrachtgever

Wie ben jij :

Meer dan 5 jaar ervaring in het aansturen van logistieke specialistische medewerkers in een vergelijkbare functie.

·        Je weet om te gaan met planning van de goederenstroom binnen projecten.

·        Ervaring met de selectie en aansturing van leveranciers, je kunt zelfstandig overeenkomsten onderhandelen.

·        Ervaring met ‘stakeholder management’.

·        Je kunt moeilijke situaties vlot trekken.

HBO werk en denkniveau

·        Communicatief vaardig, intern en extern.

·        In staat om het beste uit de medewerkers te halen en de medewerkers te helpen ontwikkelen in hun rol met een win-win mentaliteit.

·        Je neemt eigenaarschap voor de resultaten van het bedrijf.

·        Je hebt een intrinsieke drive om zaken af te ronden en op te leveren.